KIS Jihomoravský kraj
Krajské informační středisko pro rozvoj zemědělství a venkova Jihomoravského kraje

Fond spouští „Akademii kvality“, začíná velkou letní soutěží

18/07/16
Kateřina Patočková

Fond spouští „Akademii kvality“, začíná velkou letní soutěží Praha 12. července 2016 – Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští edukativní kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality KLASA. Jejím cílem je seznámit spotřebitele s benefity kvalitních potravin a zejména pak edukace spotřebitele. Kampaň je rozdělena […]

Fond spouští „Akademii kvality“, začíná velkou letní soutěží

Praha 12. července 2016 – Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští edukativní kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality KLASA. Jejím cílem je seznámit spotřebitele s benefity kvalitních potravin a zejména pak edukace spotřebitele. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, se kterými budou spotřebitelé v následujících dvou letech postupně seznámeni. Prvním z témat jsou mléčné výrobky, následovat budou např. maso, zelenina, pečivo či lahůdky. Začátek kampaně odstartovala 11. července spotřebitelská soutěž. Hlavním komunikačním pilířem celého projektu jsou webové stránky www.akademiekvality.cz. Maskotem a průvodcem kampaně je panáček kvality.

Soutěž poběží od 11. 7. do 28. 8. 2016. Mechanika spočívá v zakoupení mléčných výrobků označených značkami kvality (Klasa, Regionální potravina, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou, Bio) nejméně za 100 Kč na jeden nákup. Soutěžící se musí následně registrovat na webových stránkách Akademie kvality a zaslat fotky zakoupených produktů a schovat si účtenku za jejich nákup.

Čeští spotřebitelé se při nákupu potravin stále primárně orientují podle ceny, bez ohledu na kvalitu potravin, případně neumí kvalitu dostatečně definovat a rozpoznat. Výsledkem úspěšné komunikace by měla být změna v preferencích zákazníka, kdy bude při nákupu upřednostňovat potraviny s garantovanou kvalitou.

Každý týden navštíví výherce promotým společně s maskotem kvality. Za každý mléčný výrobek označený soutěžním logem a za platnou účtenku získá výherce cenu v hodnotě 1.000 Kč. Maximální výše výhry na jednu soutěžní účtenku je cena v hodnotě 5.000 Kč. V závěru soutěže proběhne slosování všech došlých odpovědí a 3 výherci obdrží ledničku plnou kvalitních mléčných výrobků. Nejrychlejších 15 000 soutěžících obdrží poštou magnetku s nákupním seznamem na ledničku s maskotem kampaně – panáčkem kvality. Kompletní pravidla jsou uvedena na www.akademiekvality.cz. Realizaci kampaně mají na starosti agentury McCann – Erickson Prague (strategie, kreativa, PR, sociální sítě), 1 YEAR & MORE PRODUCTION (realizace) a Knowlimits (mediální část).

Předpokládaný rozpočet pro letní kampaň je 16,8 milionu korun (včetně médií).

Vladimíra Nováková
tisková mluvčí SZIF

zdroj: Státní zemědělský intervenční fond »

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Soubory cookies třetích stran

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.