„Nákup regionálních potravin je výhra pro celé Česko – tak zní motto soutěže, kterou právě spouštíme a je to i klíčová myšlenka naší nové informační kampaně. Do vánoční soutěže, kterou chceme lidi upozornit na tradiční a kvalitní potraviny, se může zapojit každý. Zároveň je to také možnost, jak podpořit poctivou práci našich zemědělců a potravinářů. I vzhledem k současné mezinárodní situaci je to velice aktuální téma,“řekl ministr zemědělství Marian Jurečka.
Náklady na informační kampaň budou přibližně 60 milionů korun, z toho 30 milionů je určeno na původně plánovanou kampaň Regionální potravina a 30 milionů na spotřebitelskou soutěž „České Vánoce“ a její mediální podporu. Obě části kampaně se budou prolínat a vzájemně doplňovat.
Největším tahákem kampaně je hlavní výhra vánoční soutěže – automobil Škoda Rapid Spaceback. Ti, kteří se do hry zapojí, mohou získat také poukazy na odběr výrobků Budějovického Budvaru v hodnotě až 25 tisíc korun, dovolenou s plnou penzí na Farmě rodiny Němcovy v Netíně na Vysočině, ledničku nebo mrazák plné potravin, sadu spotřebičů pro zdravé vaření a na 50 000 dalších cen.
Pravidla soutěže:
Soutěžící nakoupí 30 libovolných výrobků označených logy Regionální potravina, Klasa, Chráněné zeměpisné označení, Chráněné označení původu, Zaručená tradiční specialita, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou, Bio „zebra“ a EU „Bio list“. Vystřihnutá loga nalepí na hrací kartu a zašle na adresu P. O. BOX 35, Nákupní 389/3, Praha 104, 100 04. Každý týden obdrží 5 000 účastníků soutěže, kteří pošlou platné herní karty jako první, drobný dárek.
Soutěž začíná 27. října a skončí 4. ledna příštího roku. Plné znění pravidel a herní karta jsou k dispozici na www.vanocni-soutez.cz. Webové stránky určené speciálně pro soutěž budou funkční od zahájení kampaně, v pondělí 27. října 2014.
Promo video ke kampani České Vánoce s regionálními potravinami zde:http://youtu.be/Kls6LPi8sHg
Hynek Jordán
ředitel Odboru komunikace MZe