KIS Jihomoravský kraj
Krajské informační středisko pro rozvoj zemědělství a venkova Jihomoravského kraje

SZIF podepsal smlouvy s vítěznými agenturami veřejné zakázky na podporu značky Regionální potravina

16/08/16
Kateřina Patočková

SZIF podepsal smlouvy s vítěznými agenturami veřejné zakázky na podporu značky Regionální potravina Praha, 10. srpna 2016 – Výběrové řízení na propagační a informační kampaň na podporu Regionálních potravin, které Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) odstartoval v srpnu loňského roku, má své vítěze. O zakázku, která byla rozdělena do dvou samostatných částí, projevilo zájem devět […]

SZIF podepsal smlouvy s vítěznými agenturami veřejné zakázky na podporu značky Regionální potravina

Praha, 10. srpna 2016 – Výběrové řízení na propagační a informační kampaň na podporu Regionálních potravin, které Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) odstartoval v srpnu loňského roku, má své vítěze. O zakázku, která byla rozdělena do dvou samostatných částí, projevilo zájem devět agentur.

Nejvhodnější nabídky předložily společnosti COMTECH Group, spol. s r.o. pro první část a DEDEMAN s.r.o. pro část druhou.
Veřejná zakázka „Rámcová smlouva – propagační a informační kampaň na podporu Regionálních potravin“ v předpokládané hodnotě 57 milionů Kč byla na rozdíl od předchozích let rozdělena do dvou částí:

1. část – Strategická, kreativní, mediální a PR
2. část – Realizační a expoziční

Ve strategické, kreativní, mediální a PR části zvítězila z pěti agentur nabídka uchazeče COMTECH Group, spol. s r.o., která byla nejlépe ohodnocena v posuzování kvality nabízeného řešení a výborně obstála zejména v dílčích subkritériích s nejvyšší bodovou vahou. Ve svých návrzích užila výstižná a srozumitelná klíčová sdělení, postavena na silných slovech „vítěz/vítězství“, která jsou snadno pochopitelná pro všechny cílové skupiny. Toto zaměření také nejlépe koresponduje s principem udělování značky Regionální potravina, které probíhá formou soutěže, což ji odlišuje od dalších značek na trhu. Navržená kampaň měla dle hodnotící komise největší potenciál se razantně a specificky odlišit od podobných konkurujících projektů a posílit tak image celé značky, díky čemuž je velmi vysoký předpoklad vzrůstajícího zájmu spotřebitelů se všemi navazujícími výhodami pro producenty, zpracovatele i obchodníky. Uchazeč zároveň představil velmi dobrý koncept rozpracování komunikace do dvou navazujících kroků pro první a druhý rok, tedy nejprve ocenění jednotlivých potravin a posléze jejich posun ke spotřebiteli. Kampaň má schopnost trvale zvyšovat povědomí o značce i oceněných potravinách, a to i v dlouhodobém horizontu. Za mediální část agentury předkládaly pouze vzorová schémata mediálních plánů, protože samotný nákup mediálního prostoru bude probíhat přes veřejné zakázky. V tom to případě bude SZIF volit uchazeče s ekonomicky nejvýhodnější nabídkou. V rámci posuzování nabídkové ceny pro první část veřejné zakázky, která měla 30% váhu, předložila společnost COMTECH druhou nejvýhodnější nabídku. Kvalita nabízeného řešení měla 70% váhu.

V realizační a expoziční části zvítězila z 6 posuzovaných agentur nabídka uchazeče DEDEMAN s.r.o. Nabídková cena i kvalita nabízeného řešení měly v této části veřejné zakázky stejnou váhu. Pro část „kvalita nabízeného řešení“ předložila vítězná agentura nejvhodnější nabídku, co se nabídkové ceny týká, umístila se na druhém místě. Cílem realizační a expoziční části bylo posouzení návrhů prezentace značky Regionální potravina na různých akcích včetně hosteskové i ochutnávkové podpory a kompletního zajištění. Nabídka společnosti DEDEMAN s.r.o. má vysokou úroveň pro prezentaci a prodej potravin a jejich technického vybavení z hlediska schopnosti přitáhnout pozornost spotřebitele. Navržené prezentace jsou atraktivní a bohaté, osloví nejenom primární cílovou skupinu, ale většinu příchozích všech věkových kategorií. Scénář akcí má velký potenciál pro přímou komunikaci a oslovení zákazníků, zvýšení informovanosti veřejnosti o značce i v otázce původu potravin a zahrnuje také edukačně nastavenou soutěž.

Předmětem veřejné zakázky bylo uzavření rámcových smluv na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a PR kampaně směřující ke komunikační podpoře Regionálních potravin na období 2 let od podpisu smlouvy. K dnešnímu dni jsou již smlouvy s oběma agenturami již podepsány.

Cílem spolupráce s uvedenými agenturami je propagace značky Regionální potravina, edukace spotřebitelů v otázkách kvality potravina snaha o
rozšíření povědomí o značce i oceněných produktech u zákazníků.

Vladimíra Nováková
tisková mluvčí SZIF

O značce „Regionální potravina“
Již sedmým rokem uděluje Ministerstvo zemědělství značku Regionální potravina nejkvalitnějším zemědělským nebo potravinářským výrobkům, které zvítězí v krajských soutěžích. Projekt má za cíl podpořit domácí producenty lokálních potravin a motivovat zákazníky k jejich vyhledávání na pultech obchodů, na farmářských trzích či přímo u výrobců. Spotřebitelé mohou zatím vybírat z celkem 577 oceněných produktů. Značka Regionální potravina oceňuje ty nejlepší výrobky z každého kraje.

zdroj: Státní zemědělský intervenční fond »

Zařazeno v Potravinářství

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.

Soubory cookies třetích stran

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.